Peter Jensen er indehaver af autoværkstedet P.J. Auto i Vadum. Peter havde en del forsinkede betalinger før, og derfor har Hokas hjulpet med at give Peter et nemt overblik over skyldnere og ligeledes med at få rykket disse.



Martin, CEO, Nem-HR
Peter Jensen,
indehaver af P.J. Auto

Det kan mærkes på vores cashflow at Hokas fungerer. Sidst jeg gik de forsinkede betalinger igennem, var der ikke mange andre end dem jeg personligt har lavet en afdragsordning med, der manglede at betale. Så det fungerer.

Optimeret fakturaopfølgningen

Førhen blev fakturaopfølgningen lavet manuelt ud fra en debitorliste. Det stod P.J. Auto selv for, og krævede en ekstra indsats. I dag klarer Hokas fakturaopfølgningen og sender rykkerne ud til kunderne.

Vi får hurtigere fulgt op på tingene, og det gode er, at man tager aktivt stilling til at få det gjort. Jeg kan mærke forskel på før og efter vi fik Hokas, da vi nu sparer tid på at følge op på dem der ikke har betalt.

Problemfri opsætning

Peter Jensen er kommet godt ind i brugen af Hokas, hvor der efterfølgende altid er plads til spørgsmål og sparring.

Samarbejdet fungerer fint og upåklageligt, og servicen er super. Det har stor betydning, for hvis der ikke er service og vi løber fast i det, så synes jeg ikke at det er meget værd. Samtidig betyder det meget for mig, at jeg har en fast kontaktperson hos Hokas, som jeg altid kan ringe til, og så er der meget hurtigt svar.

Har allerede anbefalet Hokas

På trods af at nogle af P.J. Autos kunder til at starte med lige skulle finde ud af hvad Hokas var, så er der positiv opbakning fra Peters side af, hvorfor han allerede har anbefalet Hokas til andre:



Jeg vil gerne anbefale Hokas til andre og det har jeg også allerede gjort, og en af dem bruger også Hokas nu. Jeg synes det fungerer og man skal simpelthen sørge for at rykke kunder. Førhen kunne der gå 3 uger før nogle kunder blev rykket. Min erfaring er, at jo før man får fat i kunden, jo nemmere kommer pengene ind.