Cafeu har siden 2009 beskæftiget sig med at udleje kaffeautomater til virksomheder.
Hos Cafeu står Lone for bogholderiet, og hun benytter hokas der er integreret direkte i deres økonomisystem e-conomic. 


Nok at se til som bogholder hos Cafeu 

Hokas var interessant for Cafeu, da vi har 400 kunder der skal faktureres en gang om måneden, og det var svært at ligge en rykkerprocedure ind, når vi har så mange kunder.  Det ville være et alt for omfattende arbejde, at skulle tjekke det manuelt hver måned. Det er rart at hokas gør det automatisk for os, og vi ikke skal tænke på det.

Med hokas ved vi der bliver rykket, og der ikke falder noget ned imellem to stole, der får lov til at ligge. Den ro der er over at vi ikke skal tænke på dårlige betalere, skaber tryghed og stor værdi når man har så mange kunder. Nu sidder jeg jo som bogholder, og kan forstille mig hvor mange timer jeg skulle bruge, for at lave det samme stykke arbejde som hokas gør for os. 

LONE, BOGHOLDER HOS CAFEU


Trygge kunder

Det er vigtigt for hokas, at virksomheder er trygge ved at lade os rykke kunder. Vi rykker professionelt, og med respekt.

Jeg oplever nogle kunder der er skeptiske over at der er hokas der rykker, men det er oftest dem der er presset økonomisk der er det. Nu har vi lagt en rimelig hård rykkerprocedure ind med en uges varsel, så nogle kunder kan godt føle at de får mange henvendelser fra hokas. Men det er de dårlige betalere der har det sådan, og jeg tænker: Betal din regning til tiden, og du vil ikke få alle de breve. Jeg har dog ikke oplevet at kunderne bliver skræmt væk af det.

Læs mere om Cafeu her