Connie er bogholder hos ABJ Rengøring, som beskæftiger sig med alt inden for erhvervs- og privat rengøring samt anden praktisk hjælp. Tidligere sad Connie selv manuelt med fakturaopfølgningen, hvilket tog en masse tid - tid hun gerne ville bruge på andre opgaver. For at optimere dette, begyndte ABJ Rengøring at gøre brug Hokas.



Før blev fakturaopfølgning ofte udskudt

ABJ Rengøring har, som så mange andre virksomheder, en travl hverdag. Heldigvis fandt de en løsning, som kunne effektivisere opfølgningen på udestående fakturaer.


Martin, CEO, Nem-HR
Connie, Bogholder ved ABJ Rengøring

Før Hokas fulgte vi op på udestående fakturaer manuelt og med manuelle skrivelser. Det var sådan lidt mere sporadisk og ikke så konsekvent, da tiden ikke altid slog til. Nu har vi så fået Hokas til at gøre det i stedet for, hvilket sparer os for en masse tid - der bliver rykket på faste dage, som vi på forhånd har aftalt med Hokas.

Gode rapporter der sparer mig tid

ABJ rengøring er glade for at de har fået et bedre overblik over deres udestående, samt de dertilhørende statistikker og rapporter, der hver måned bliver tilsendt fra Hokas:

Vi bruger de månedlige rapporter Hokas sender, og de bliver videresendt til vores bank der er vældigt begejstret for dem. Vi kan nemt se og vise statistikker over hvordan pengene florer, hvor lang tid udstående beløb står, og hvor hurtigt kunderne betaler. Det er dejligt at vi ikke selv skal bruge tid på at lave de statistikker.

Begejstret for samarbejdet og servicen

I en travl hverdag ved vores supportteam hvor vigtigt det er for virksomhederne, at der er hurtig respons på deres henvendelser.


Hokas Supportteam

Jeg har lige fra begyndelsen været meget begejstret for samarbejdet og servicen. Der er en super support, hvor der altid er en der tager telefonen, så man ikke spilder sin tid på at vente. Der er kort responstid på mails, og det er rart at vide at man altid har en livline, hvis noget brænder på.

Hokas er ikke inkasso

Hokas er ikke inkasso - tværtimod er Hokas med til at sørge for der bliver sendt færre sager til inkasso, da der bliver fulgt ordentligt op på udestående. Connie er især glad for den effekt det har, når betalingspåmindelsen kommer fra en ekstern samarbejdspartner.

Nogle få af vores kunder har i første omgang troet at Hokas var et inkassoselskab, men når de har talt med os eller Hokas, finder de hurtigt ud af, at det altså er et værktøj og en ekstern samarbejdspartner, der letter vores arbejde med opfølgning, hvilket de har forståelse for. Vi kan mærke at når det kommer fra Hokas, så reagerer kunderne hurtigere på henvendelsen, hvilket vi er meget glade for.


Jeg anbefaler helt sikkert Hokas

Vi er i Hokas meget glade for den værdi vi skaber hos ABJ Rengøring, og at de på grund af dette vil anbefale os til andre.

Jeg anbefaler helt sikkert Hokas til andre virksomheder. Implementeringen og den efterfølgende proces er god, og som kunde føler man sig speciel og ikke bare som en i rækken. Hokas udviser stort engagement for deres kunder og konceptet er virkeligt godt”.


Har du lyst til at høre Connie om hendes oplevelse med Hokas, eller læse mere om ABJ- Rengøring, finder du kontaktoplysninger samt yderligere information om virksomheden her.